בוקר טוב עולם מה שלום כולם ????



הי בוקר טוב אמא בוקר טוב אבא איך ישנתם הבוקר ????אני ישנתי מצוין לא התעוררתי בכלל הלילה . כי שמו לי חיתול חדש של פמפרס בייבי דריי.  אז לא הייתי צריך להתעורר שיחליפו לי את החיתול קמתי יבש החיתול ממש נוח נעים ורך.
 אז ישנתי מצוין ואני חושב שגם אתם ישנתם מצוין רק אם לא חלמתם חלונות משוועים.
 ידעתם שכשאני יושן טוב בלילה אני קם ערני אנרגטי שמח וחברותי. כשאני לא ישן טוב וגם אתם ההורים כל היום אנחנו נראים עייפים עצבניים חסרי אנרגיה.חשיבות כל כך גבוהה לשינה בריאה נותנת לי לגדול לצמוח ולפרוח ממש כמו פרח בלי מיים הפרח נובל  לכן אני שמח שקבלתי את החיתול החדש של פמפרס כיף לי איתו .
ולכן לקחתי כמה חיתולים לישון איתם שלא ישכחו להחליף לי בכלל חיתול בגלל שאני ישן טוב בלילה ולא צריכים להחליף לי אני בחרתי מה אתכם חברים שלי????  אז אם תרכשי עבורי חיתולים אלא .תרויחי שני דברים חשובים שינה רצופה גם שלך וגם שלי. וגם על הדרך תחסכי המון כסף בלרכוש עוד ועוד חיתולים כי  החיתול הזה סופג וסופג וחוסך וחוסך עוד ועוד כסף. לא תרכשי חיתול כזה  שחוסך המון החלפות מיותרות. וגם חוסך כביסות כי אין בריחה של שתן או צואה.?....

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה