רק אני והחיתול שלי

חיתולי פמפרס אקטיב בייבי דריי


קבלתי להתנסות במארז חיתולים של  פמפרס בייבי דריי ישר שלחתי לבת שלי להתנסות על הנכד הקטן שלי. כאמא היא ספרה לי שהם ממש נוחים התינוק ישן כל הלילה עם חיתול אחד בלבד והוא ספג את כל השתן וקם יבש  הם נוחים לתינוק לא לוחצים רכים וממש אהבנו אותם, וגם המחירים סבירים כמו כל חיתול טוב אחר . בחיתול יש דמויות גרפיות    חדשות ומשעשעות המעטרות את החיתול. הגנה גבוהה ספיגה כפולה, טכנולוגיה של נעילה המרחיקה את הנוזלים מעור התינוק,ומבטיחה כי תחת לחץ כמו ישיבה או התהפכות לא תחזור הרטיבות אל עור התינוק

לא יכול בלעדיהם אז לקחתי ושמרתי לעצמי לא רק אחד עלי אלא שיהיה לידי מתי שאצטרך כי בגלל שאני קם יבש הם ישכחו להחליף לי את החיתול יחשבו שנגמלתי מהם אז לא כל כך מהר אמא ואבא.






תינוקות זזים הרבה בשנתם, כחלק מהתפתחותם הבריאה. אבל לילות ארוכים מעמידים את החיתול במבחן אמיתי. לכן, הלבשנו את הנכד שלנו להיות הנסיין שלנו את פמפרס אקטיב בייבי  שיש בה שכבת נעילה, הלוכדת ומרחיקה במהירות את הרטיבות ומעניקה לתינוק הגנה מוכחת מפני דליפות. כך נהנה התינוק מעוד 12 שעות של שינה טובה, שינה השווה זהב. גם לך אמא וגם לתינוקך

שינת זהב
אין דבר המשמח את ההורים מלישון טוב בלילה, ואין כמו לראות תינוק שמתעורר וקם יבש בבקר. תינוק ישן טוב בלילה הוא תינוק רגוע יותר מצב רוחו שמח ואנרגטי כל היום, תנוקות ישנים טוב בלילה הם תינוקות שמתפתח הורמון הגדילה בזמן השינה ולכן הכל קשור בסופו של דבר לחיתול אם הוא קם רטוב כל כמה שעות הוא לא נרדם בחזרה מהר וכל ההפרעות האלה לא טובות להתפתחותו של התינוק  ולכן כשראיתי שהחיתול משפיע לשינה של נכדי שמחתי לשמוע תגובות טובות לחיתול.שנה טובה שווה שנת זהב.




https://www.youtube.com/watch?v=zcbrv2J05ZA ערוץ הדרכה לשינה טובה


https://www.youtube.com/watch?v=DqEZlO85fd8 מדוע התינוק מתעורר בלילה?.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה