הייתם מאמינים לטגן שניצל בלי ביצה?.........



פירורי לחם מוזהבים- ללא צורך בביצה

המוצר החדש של מאסטר שף, פירורי הלחם המוזהבים ללא צורך בביצה, מאפשר לשמור על הפריכות והטעם ללא התלות והצורך בשימוש בביצה.

קיבלתי להתנסות בפרורי לחם ולא האמנתי שאפשר לטגן בלי ביצה יש ר לטבול רק בפרורי לחם חששתי שזה לא יתפוס והפרורים ינשרו  מעל השניצל והפיתוי לנסות איך שקיבלתי את  שקית פרורי הלחם ניסיתי והצלחתי אהבתי מתאים לטיבעונים לטבול כל מיני ירקות  .טופו. ועוד






הפירורים החדשים מאפשרים "לדלג" על שלב טבילת השניצל, הירקות, הטופו או כל מזון אחר בביצה, ובכך זמן הכנת הארוחה מתקצר משמעותית והתוצאה נשארת זהה ובעיקר טעימה. בנוסף לחסכון בזמן, פירורי הלחם מהווים פתרון אידאלי לטבעונים (למשל עבור שניצל טופו) ולאלה הנמנעים מאכילת ביצים מבלי לוותר על נראות הארוחה והכי חשוב הטעם.
פירורי הלחם הזהובים ללא צורך בביצה מצטרפים לליין המוצרים הקיים תחת מותג "מאסטר שף" הכולל סדרת פירורי לחם, פנקו ופנקו שום, סדרת תוספות קראנצ'יות לארוחה הכוללות מיקסלט, מיקסלט עם חמוציות ושבבי בצל מטוגנים, קמח אפייה איכותי ומיני קרוטונים לסלט ולמרק.
המותג הקולינרי "מאסטר שף" מציע לצרכן מגוון מוצרים איכותיים המעניקים לבשלן הביתי תחושת ביטחון, והכי חשוב - הצלחה במטבח. מגוון מוצרי "מאסטר שף" המיוצרים כולם בישראל מבטיחים להפוך כל ארוחה רגילה לקצת יותר מיוחדת  אך בעיקר ליותר טעימה.

אריזת הפירורים הזהובים ללא צורך בביצה מגיעה במשקל של 300 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.80 ₪. 
כשרות: חתם סופר בני ברק.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הנבחרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה