יש מלך נרניה ויש מלכה ארוניה ברי

יש מלך נרניה ויש מלכה ארוניה ברי היום נדבר על מלכת האוכמניות ועל סגולותיה              

תכירו:   ארוניה-ברי – aronia berry –  היא סוג של מזון-על כמו שיש זרעי ציי,ה זרעי פשטן אז יש גם ארונייה ברי על סגולתיו של המיץ בכתבה לפניכם  .                                    
 ארונייה ברי היא מלכת האוכמניות לשמירה על בריאות כללית והגנה ממחלות העולם המודרני - עשירה בנוגדי חמצון ופלבנואידים 


מקור הארוניה הוא באזורים הקרים והלחים בצפון אמריקה, שם התנאים מיטיבים עם הצמח ועם הפרי שלו- הצ'וקברי (שנקרא כך בגלל טעמו העפיץ). השימוש הראשוני בצמח היה של האינדיאנים האמריקאים שהשתמשו בארוניה-ברי כמעורר חשק מיני במשך שנים רבות. פרי הארוניה הוא אוכמנייה שחורה (אך מגיעה בשלושה צבעים עיקריים כרוב פירות היער: אדום, סגול, ושחור סגלגל) הדומה במראה החיצוני שלה לשאר משפחת פירות היער ואף מזכירה אותם בטעמה. אך ההבדל בינה ובין כל היתר הוא הפער בסגולות הבריאותיות העולות ממחקרים שנעשו ברחבי העולם.
 כולסטרול, לב ואלרגיות".

השפעת הארוניה-ברי על תופעות העולם המודרני: סכרת וכולסטרול: 
מדענים מצאו  מספר תרכובות ספציפיות במיץ הארוניה, כמו: חומצה קפאית, כלוריד קיאנידין-3-גלקטוסיד, דלפינידין, מלדבידין ורבים וטובים אחרים. הימצאות תרכובות אלו בכמות גדולה בארוניה הם אכן בשורה מרשימה בתחום. הארוניה ידועה כמכילה המון פלבנואידים והשילוב של תרכובות ספציפיות אלו בארוניה גורמות לאפקטים אנטי באקטריאלים, אנטי ויראלים ואנטי סוכרתיים. התרכובות גם לוחמות בהיווצרות חסימות עורקים ומורידות כולסטרול רע בדם. בנוסף, הם גם מגינות על הכבד מרעלים ומזרזות את יכולת הכבד להיפטר מהם. בחברה הסוכרתית, יותר מתמיד, של ימינו התרכובות הללו עוזרות להוריד את רמות הסוכר בדם ולהביא לשיפור משמעותי ביכולת הגוף לייצר אינסולין טבעי.


ארוניה לשמירה על משקל בריא ונכון :
חלק ניכר מתכונות הצמח הבא לידי ביטוי במחקרים הוא העובדה שהוא מסייע במניעת אגירת השומנים בגוף ובכך נוצרת הקלה על שמירה של המשקל הרצוי. מהמחקר הוסק כי ייבוא סדיר של פלבנואידים אל הגוף יעניק פעילות מטבוליזם נגד פחמימות ושומנים באופן מוסדר וכן ייצב את לחץ הדם. לאחר צריכת המיץ במשך 60 יום רמת הורמון הרסיסטין שונתה לטובה (הורמון היורד כאשר אדם רעב ועולה כאשר הוא סובל מהשמנת יתר) השתנה לטובה. במשקה המרוכז אין תוספי סוכר או חומרים משמרים המעכבים את המטבוליזם.

אנטי-דלקתי:
בשנים האחרונות הפרי וגידולו בעולם הפך רחב ומטופח בשל הציפייה לו בעולם, בעוד גם בתחום המדע הצליח לסקרן בשל נתוני הפיגמנטים העזים שלו. הארוניה-ברי הוא פרי בעל מקור מרבי של אנטי אוקסידנטים הידועים ביכולתם להגן על הגוף ועוזרים במניעה של דלקות שגרתיות התורמות לרוב למיני מחלות כרוניות בהתפתחותן. המיץ עצמו מכיל פיגמנטים טבעיים רבים (אנתוציאנינים) אשר זמינותם בתפריט בישראל די דלילה. טוב גם לדלקות בשתן.מסייע בעיכוב התפתחויות גידולים סרטניים באזור השד, השלפוחית, המעי הגס הריאות והעור. מחקרים לא מעטים מראים את הקשר הישיר בין הצמח וסוכניו הנוגדני סרטן לבין הרס תאים סרטניים ומניעתם מלהתפתח. מונע סכרת. דמנציה עוזרת לעכב התפתחות של ניצני אלצהיימר ומחלת הדמנציה









'ארוניה-ברי – מיץ סמיך בכבישה קרה לצריכה יומיומית – לראשונה בישראל

לראשונה מגיע לישראל משקה מרוכז של ארוניה-ברי לצריכה יומיומית, מיץ בעל טעם עפיץ. הפרי המופק מצמח הארוניה, עובר תהליך כבישה קרה (חשוב לציין כי רק מפירות שלמים שלא נפגמו בדרך על מנת להבטיח כל מאית של ויטמין או רכיב בריא אחר) של 100% מיץ טבעי.
המיץ אינו מכיל תוספת סוכר או חומרים משמרים.
המשקה  מכיל ריכוז גבוה במיוחד של אנטי אוקסידנטים, יותר מכל פרי אחר ולכן החל לשמש רבים משוחרי הבריאות בעולם אשר מקפידים על אורח חיים ותפריט יומיומי בריא ותקין.

\



הוראות שימוש:
מאחר והמשקה מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומתאים לגוף אדם בריא, ההמלצה לצריכת המיץ היא למהול 20 מ"ל של מיץ ארוניה-ברי יחד עם כוס מיץ פירות או מים ולחזור על הפעולה פעמיים או שלוש ביום. מעבר לסגולותיו הבריאותיות של הצמח מדובר במיץ פרי טבעי וסמיך בכבישה קרה המספק פרץ אנרגיה והרגשה נפלאה, עתיר ויטמינים כגון B1,B2,B5 ומינרלים כגון: חלבון, אפר, ברזל, מגנזיום, זרחן ,סידן ועוד, עתיר בויטמין C, והוא אף טעים מאוד כמשקה מרענן בעל טעם עפיץ וחד.   
הוא  אידיאלי לשימוש גם  בשילוב עם מיצי פירות אחרים, עם מים, ואפילו שייקים ועוגות גבינה.  הצבע הסגול הכהה מאפשר להוסיף טעם טבעי ובריא למאכלים שונים.

את משקה הארוניה-ברי מייבאת לישראל חברת מרום משה בע"מ, חברה לייבוא מוצרי מזון ייחודיים. המוצר כשר בהשגחת רבנות קנדה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מיץ ארוניה יימכר ברשתות כגון:  עדן טבע מרקט, טבע קסטל, אניס, ניצת הדובדבן ובתי הטבע והמעדניות המובחרות ברחבי הארץ. מחיר מומלץ לצרכן: בין 39.90 ל 44.90  ₪ ל-270 מ"ל.
לבירורים ולרשימת נקודות מכירה:   050-8807753 . או באתר : www.aronia.co.il
                                                                                                                     


 מתכון לכדורי שוקלד עם ארוניה ברי  באדיבות הגר שפר ד"ר לנטורופטיה.
כוס תמרים שליש כוס מכל מרכיב קקאו . ארוניה. קשיו.פיסטוק.שקדים. קוקוס טחון. טוחנים הכל במעבד מזון יוצרים עיגולים מקררים לפחות שעה ומגישים בתאבון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה