L.A.FACE הקלניקה לטיפול פנים חיובי,



אתמול הגעתי למקום קסום . שליו נכנסתי עם קבלת פנים מרעננת שתיתי תה צמחים , ונכנסתי לפינה שקטה שמו לי אוזניות וקיבלתי כמה דקות של יוגה להרפיית הגוף ובאמת הגוף נכנס למין שלווה  הנה אני עוד רגע מוכנה לטיפול הפנים שלי, ועשיתי טיפול פנים של פילינג עדין , והנה התמונות מדברות בעד עצמן. וגם יש  סירטון מפי דניאלה מנהלת המקום



















 L.A.FACE הקלניקה לטיפול פנים חיובי, ממוקמת בבניין בוטיק, קטן ואינטימי בלב העיר הסואנת, 'בית אירופה'.
כבר בכניסה ניתן לחוש את הרוגע ואת האנרגיה החיובית.

הצמחיה הירוקה והשופעת הנשקפת מהפאטיו הפתוח אל השמיים, יוצרת אווירה קסומה ושלווה. 

הדגש העיצובי בקליניקה הושם על הספרה - 8 המסמלת את האינסוף, המהווה ביטוי לחיבור גוף נפש, שמשמעותו השלמה של פעולה מסוימת ותחילתה של התחלה חדשה.

בחדר ההמתנה הושם הדגש על פרטיות והעצמה פרטית, חדר זה המעוצב כעיגול, אינטימי ושקט מעניק לכל אחד/ת את הפינה שלו/ה, ומאפשר יצירת אווירה של השראה, רוגע והתחדשות.

בחדר העצמה המטופל מאזין למוזיקת הרפיה וסדרה של משפטים העצמה חיוביים אשר מסייעים להכניס את המוח לגלי אלפא - גלי מוח הפועלים במצב של ערנות ורגיעה. 

בסיום הטיפול שב המטופל אל חדר ההעצמה ושוב מאזין למוסיקה ולמשפטי העצמה.

החיבור האינסופי בין הגוף לנפש ושימת הלב לכל הפרטים,
מסייעים להצלחת הטיפול באופן משמעותי. אני נהנתי ומבטיחה לחזור הפנים שלי חזרו להיות נעימות למגע ממש כיף לגעת בפנים הרגשה של ניקיון ופנים חלקות  כמו עור של תינוק .#laface

















סירטון


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה