ספרי ילדים חדשים !

ספרי ילדים חדשים מבית "אופיר ביכורים"
 בתור סבתא לנכדים. זמן האכות שלי כשהם מגיעים אליי זה בקריאת ספרים ולשחק איתם במשחקי קופסא. אבל ההנאה שלהם זה לשבת לצידי ולשמוע סיפורים שאני מקריאה להם. ואחר כך שואלת אותם שאלות על הספרים שאני מקריאה. וגם לפעמים משנה את שמות הדמויות בשם שלהם וזה כל כך מלהיב אותם. אז הנה המלצות לספרים שילדיכם יאהבו.



פּוּרִים שָׂמֵחַ! עִם זוֹרוֹ, נְסִיכָה וְלֵיצָן.../ מאת ענת מנדל יוסףחג פורים, האהוב כל כך על ילדים, הוא הזדמנות נפלאה לשוחח על חגיגה של זהויות, לברר מי אנחנו ומה היינו רוצים להיות, להרשות לעצמנו ולילדינו להגשים משאלות בלי לתייג מראש מה מתאים לבנים או לבנות.הספר פּוּרִים שָׂמֵחַ!  מאת ענת מנדל יוסף מאפשר לנו לחגוג את כל אלה במילים ובתמונות, בשמחה ובחיוך –  ולא רק בפורים, אלא בכל ימות השנה.הסיפור מתאר את אווירת חג הפורים של כל המשפחה והחוויות שלה בפורים - סיפור המגילה, חלוקת משלוח מנות, בילוי בעדלאידע העירונית, וגם מרטין, האח הקטן,  שהתחפש לליצן, שהלך לאיבוד אך נמצא לשמחת כולם, והעייפות בסוף היום. \

  הַיַּלְדָּה שֶׁרָצְתָה לָדַעַת הַכֹּל / טל קורן-סופר

הספר מתאר את מָלָמָּה, ילדה סקרנית מאוד שרוצה לדעת הכול.  ערב אחד, כשהיא הולכת לישון, אביה מספר לה סיפור שהוא טריגר לחלום אודות טרול סגול, המכונה  סַקְרָנוֹל בֶּן טְרוֹלְיָהוּ הָרִאשׁוֹן,  סקרן אף הוא, שיוצא יחד למסע דמיוני וקסום בדרך לשיקוי פלאים,  שאם שותים אותו – את הכול יודעים. במהלך המסע היא פוגשת חברים, מתגברת על מכשולים וחווה חוויות, ובדרך לומדת גם עובדות מדעיות מרתקות.

 הכוכבים השובבים / לירון דניאל –רביגַּם כּוֹכָבִים מְחַפְּשִׂים לִפְעָמִים הַרְפַּתְקָאוֹת. קִרְאוּ מָה קוֹרֶה לַכּוֹכָבִים הַשּׁוֹבָבִים, וְהָכִינוּ אֶת כּוֹחַ הַדִּמְיוֹן וְהַיְּצִירָתִיּוּת שֶׁלָּכֶם – יִתָּכֵן שֶׁהֵם עוֹד יִזְדַּקְּקוּ לְעֶזְרַתְכֶם... הספר מגולל את סיפורם של קבוצת כוכבים שובבים, אשר מאסו להיות במרומים-  "אֲנַחְנוּ רוֹצִים לִהְיוֹת קְרוֹבִים לַאֲנָשִׁים! לְטַיֵּל וּלְהַכִּיר מְקוֹמוֹת חֲדָשִׁים!". סיפור מהנה וחווייתי המזמין ילדים והורים להצטרף למסעם המרתק של הכוכבים, ובדרך מאפשר להם להתנסות במגוון חוויות מוטוריות.  הספר יכול לסייע ככלי טיפולי-פרקטי עבור אנשי מקצוע שונים כגון: מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, מטפלים רגשיים, גננות, מורות ועוד.
  • הספר כולל הצעות מקצועיות לפעילויות לקידום מיומנויות מוטוריות גסות ועדינות, הפחתת החשש מתנועה בגובה, תפקודי שיווי משקל, תכנון ועוד.
  • מצורפת ערכת מדבקות כוכבים לשימוש הילדים כחלק מהפעילות המלווה את הקריאה.
  "ראש עיגול" / לירון דניאל –רבי הספר נועד לאפשר לילדים חווייה חושית-לימודית מהנה בעת התנסות בציור דמות אנוש. זהו סיפור אינטראקטיבי שבו הילד יכול לקחת חלק בעלילה ולצייר בשלבים את איברי הגוף. הספר כולל הצעות מקצועיות ליישום יעיל וחווייתי של הסיפור.
הסיפור נפרש במתכונת של התקדמות לקראת הפיכתה של הדמות לכדי מפרט שלם של הגוף האנושי וזאת ע"פ הצרכים והאילוצים המחייבים את הוספת האיבר הנדרש.ציור דמות מושפע ממיומנות הציור, מסכימת הגוף ומיכולת הייצוג, ואף משפיע על אלה. הספר יסייע לילדים לשכלל את מיומנות הציור שלהם, להבין את היחס בין חלקי הגוף ואת היחס בין גופם לבין העולם, וכן ילַמד אותם כיצד מייצגים זאת בציור.הספר יכול לשמש ככלי טיפולי-פרקטי עבור אנשי מקצוע שונים כגון: מרפאים בעיסוק, מטפלים רגשיים, גננות, מורות ועוד. 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה