תחשוב טוב יהיה טוב!

אתה ממהר לפגישה חשובה, נתקע בפקק בכביש וכולך רותח מעצבים. את מוכנה לצאת לחתונה, לבושה בשמלתך היפה ביותר, ובדיוק ברגע זה התינוק מלכלך את בגדך. אתה מתבונן על אחיך ועל אחיותיך ועל משפחותיהם בארוחת החג, ושואל את עצמך מדוע דווקא אתה, שמצליח בכל תחומי החיים, נשארת לבד? מי לא מכיר את רגשי התסכול והכעס האלה? כולנו מרגישים מדי פעם לכודים ואובדי דרך, פעמים רבות אנחנו יודעים את התשובות,  חשיבה חיובית כדרך חיים מציע לך דרך שלא הכרת. עולם שלם של סיסמאות שעליהן גדלנו, מ"חצי הכוס המלאה" ועד "אור בקצה המנהרה", הופך בספר זה לדרך חיים אפשרית המתממשת במערכות יחסים,  במחלה שתפסה אותך באמצע החיים .במקום העבודה, בגידול הילדים ולמעשה בכל מסגרת ומעגל המרכיבים את חיינו. אינך חייב לעזוב או לנתק מסגרות ומעגלי חיים כדי לממש את פוטנציאל שביעות הרצון והשמחה שבך. ביכולתך למצוא בתוך חייך, כפי שהם עכשיו, את האפשרות לתגובות רגשיות ומעשיות בחיי היום-יום כדי ליצור שינוי ולהגיע לתחושת סיפוק ושמחה. אני כל חיי חושבת חיובי תמיד אין אפילו רגע קט על חשיבה שלילית אין בלקסיקון המילים שלי את המילה לא. לכן שמחתי לקרוא את הספר "פוסטמוס" כן {יש מילה עצמה את המילה פוסטמה כן לפני שגילת את החשיבה החיובית היית פוסטמה} כך אני חושבת על כל האנשים הפיסימיים. כולם היום מכירים אותי שאני כזאת ולאט לאט כל הסובבים אותי מתחילים לחשוב חיובי  לחשוב טוב יהיה טוב.


שמחתי לקרא את הספר "פוסתומוס של טלי דויטשר שחר  לא יכולתי להפסיק לקרוא היא פותחת עם דמיון שמתחבר למציאות. על המחשבות שלנו שיש לכל אדם על היאוש ועל הכוונה לא לוותר לעצמנו שמחתי לשמוע שהצלחת להתגבר על מחלתך אהבתי התרגשתי ומאוד התחברתי אלייך כאילו את חברה שלי.

אף אחד לא יודע מה יקרה מחר ,תמיד תחיו בהווה, החיים אינם קבועיםהכירו הכרת תודה לאהוביכם והראו את דאגתכם במעשים ,

 ממליצה בחום פשוט חובה לרוץ ולקנות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה