Explore מציג את התיקים החדשים ל-2017 עיצובי, אופנתי, איכותי!

בחירת ילקוט לבית הספר היא אחד המשימות החשובות ביותר. בעוד הילד מעדיף תיק גב ממותג, ההורים צריכים להתחשב במשקל ובמידת ההתאמה של התיק לילד
כובד התיק שילדים נאלצים לשאת על גבם בדרכם לבית הספר הוא נושא שמעסיק לא רק הורים מודאגים, אלא גם אנשי חינוך ורפואה בכל העולם המערבי. רבים המחקרים העוסקים בכך.

רוב החוקרים סבורים שנשיאת תיק גב כבד לא תגרום לשינוי מבנה עמוד השדרה או נזק קבוע אחר. מצד שני, תיק כבד מדי עלול לגרום לאי-נוחות, עייפות וכאבי שרירים, תלונות שכיחות מאוד שאין לזלזל בהן.

למנוע פגיעה בגוף הילד בשל נשיאת תיק גב כבד

אמנם יש הורים שיטענו שארוניות אישיות לשימוש הילדים שיותקנו בבית הספר ימנעו מהילד את הסחיבה היומיומית ואת הנזק הצפוי לגבו, אולם הטענה שלהם טרם הוכחה בבתי הספר בהם הותקנו ארוניות. הנטל על גב הילדים היה זהה.

לפני שנקפיד כהורים על כללי בטיחות וזהירות לבחירת תיק גב לילד, כדאי להקפיד על הידברות ושיתוף פעולה עם המורים, כדי שגם הם יתרמו את תרומתם על ידי תכנון נכון של מערך השיעורים וכמות החומר שהילד מתבקש להביא לבית הספר.

אלו הדברים אליהם כדאי להתייחס בבואכם לבחור תיק בית ספר לילדיכם:

1. בחרו תיק גב עם רצועות כתף רחבות ומרופדות היטב.

2. בחרו תיק גב עם שלד קשיח מאלומיניום, דבר המשפר את חלוקת העומס לאורך הגב.

3. למדו את הילד לסדר את התיק כך שהחפצים היותר כבדים יונחו כמה שיותר קרוב לגב. כך יהיו קרובים יותר למרכז הכובד של הגוף.

4. למדו את הילד לשאת את התיק קרוב יותר לחלק התחתון של הגב ולא לחלק העליון, מאותן הסיבות. 
שתי פעולות אלו מיועדות להקטין את העומס על שרירי הגב.
5. הרגילו את הילדים לשאת את התיק בצורה מסודרת, עם שתי הכתפיות במקומן ולא תלוי על כתף אחת.

6. שימוש בתיק עם גלגלים ("טרולי") הוא מאוד מומלץ.

7. בעת בחירת תיק הקפידו שמשקל התיק לא יעלה על 10% ממשקל הילד, ולא יעבור בשום פנים את רף ה-15%.


לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקהExplore , מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגת של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, המתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים. לתיקיExplore  המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים.

 
תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.
ליין תיקי ראלי, ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. במגוון של צבעים ובתחתית עור.
קולקציות חדשות של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, לדוגמא:  ליין offer, ליין geva, ליין מיכל , ליין נינה. תיקים בשילוב דמוי עור עם מקום למחשב, דגמים מעוצבים עם מקום מיוחד לתפיסה של סקייטבורד. תיקים המעוצבים "ארנק גדול", אופנתיים בעלי תא אחורי למחשב.
תיקים בעלי גב אנטומי, שלושה תאים, שני תאים ותא אחד.  מיועד לבני נוער בכיתות ט' עד יב'.

Explore-   1 in 2המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. השנה דגמים החדשים משלבים מקסים של חומרים איכותיים, לדוגמא: עור, בדים חדשים. התיקים בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים.
ליין חדש של תיקים לבנים וגם לבנות, מתאים לכיתות א' – עד ה' .

Explore טרולי בעל מערכת טרול טלסקופית עשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד, גלגלי סיליקון בעלי רמת שחיקה נמוכה ומערכת סיבים מתכתית, המיועדים למזוודות, הנושאות משקלים גבוהים.
טרולי אקספלור הופך גם לתיק גב, השנה במגוון של צבעים ודגמים חדשים, מתאים לכיתות א' עד ה'.




כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי  Exploreעוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד הריבסטוק.

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד. 

מחירים מומלצים לצרכן:
Explore קומפורט – 129 ₪,  Explore 2 ב 1- 199 ₪, Explore טרולי - 279 ₪.

ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.












כל התיקים האורטופדיים מסדרת " Triple Spring System''  של מודן

עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש. לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד,  ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד.

חשיבה רבה השקיעה מודן גם בעיצוב עדכני של התיקים החדשים, מבנה התיקים החדשים הוא חללי ומכיל יותר מקום לאחסון. לתיקים שולב בעצוב גם פס מחזיר אור לשמירה על הבטיחות של הילדים. סדרת התיקים " Triple Spring System'' עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.  

מודן מציגה השנה שלל מותגים מובילים לילדים מסרטי האנימציה אהובים של Disney, בניהם:
"התיק של גל גדות" - Wonder Woman (וונדר וומן), מתוך הסדרה של  Super Hero Girls.
צבי הנינג'ה, פאוור ריינג'רס, Hello Kitty,  WINX, הדרדסים , cars , הנסיכה סופיה, Frozen, מואנה , ספיידרמן, נסיכות דיסני   ועוד,





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה