לבן המתגייס

אני כותבת  לבן  שלי שהנה היגיע  הרגע שלך לקראת גיוס כתבה פנינה מנצור  7 למרץ 2014

בן יקר שלי הנה מגיע הרגע הולך ומתקרב והנה הרגע שתעמוד במדים ותהפוך לחייל הרגע הזה מגיע. ואני לא רוצה שהוא יגיע רגע קט עוד מעט לאן אתה ממהר רק סיימת לימודים.ממתי אתה גדול ברשות עצמך  אתמול הייתי ילדי הקטן והיום לא אני מחליטה  אלא אתה החלטת את החלטתך ללכת לצבא לקרבי ולעשות הכל כדי לשרת בגבעתי יחד עם כל חברייך מהלימודים הנה הרגע הגדול היגיע .

היום לפני 18 שנה הגעת לעולם אחרי שתי בנות מקסימות ולך שתי אחיות גדולות כשנודע לי שאני בהריון ויש לי בן הייתי בעננים טיילתי ברחוב וחשבתי שכל העולם מחייך אליי והנה מגיע הרגע שאין ממנו חזרה כי אחרי שהפכתי לאמא שום דבר לא נשאר כמו שהיה פתאום יש מישהוא כשהוא רעב הבטן שלך מקרקרת יש מישהוא כשכואב לו את מרגישה את הכאב אפילו יותר חזק.יש מישהו כשהוא  בוכה את מוכנה להוריד בשבילו את הירח.כי החל מהרגע שבו הפכתי לאמא  יש מישהוא חשוב יותר ממני הרבה יותר ממה שחשבתי אחרי שהפכתי לאמא  את לא יכולה לקום וללכת יש מישהוא קטן שמחכה רק לך.
בהתחלה את מרגישה קצת כבולה אבל את יודעת שאת פשוט לא יכולה אחרת אלא כבלים שנקראים כבלי אהבה של נשמה  כל שנה שעוברת  למדתי לאט להתרחק לשחרר מעט כל פעם בדרך בתקופת בית הספר למדתי יחד איתך את האלף בית וגם חשבון ועוד כל מיני מקצועות ששכחתי שהם קיימים בתקופת הגן היינו במיון כי נפצעת בגן  אבל עכשיו גדלת ובגרת וכשקבלת צו ראשון בכיתי והתרגשתי הנה אתה אותותו הופך מילד לנער ועכשיו לגבר  אני מסיימת את המכתב בהמון הצלחה בדרך תשמור על עצמך  אומרים הגוזליים שלי עזבו את הקן  פרשו כנפיים ועפו  עוף גוזל חתוך את השמיים טוס לאן שבא לך רק אל תשכח יש נשר בשמיים .

ילד מתוק שלי למרות שחלפו 18 שנה אתה הילד הקטן שלי יש דבר שאני חושבת שלא אצליח לעשות גם אם ממש אשתמש בכל המילים אני לא אצליח להסביר לך מה זאת אהבה של אמא וכמה אני אוהבת אותך. מאמא  שמור על עצמך וגיוס קל ונעים תעשה חייל אוהבים אמא ואבא והאחיות והמשפחה השם ישמור עליך ועל כל חיילי צבא הגנה לישראל  .

אל תפחד תשאף לדעת
אל תדאג עוד תקיים
מי שבידו לגעת
יש שבליבו עוד לנחם
אל תפחד ימים יבואו
ועונות שנה תחלוף
אתה תראה שעוד נגיע אל הסוף

אל תפחד ממציאות נושכת
ואנשים קרים
כל אחד סוחב בבטן
ומעט שעליהם רואים
כמה כח יש ברגע
והנצח אין לו סוף
בכל דמעה שעוד תרד
יגיע צחוק

וזה הרגע
הנה באה השעה
מה תביא איתה הרוח
מה ימיס את הדממה
ויש סיבות לכל דבר
יש חלום שלא נגמר
בסוף הדרך עוד תהיה מאושר

וקדימה אל האופק
אל השמש הטובה
זה רחוק אבל תגיע
קצת עייף וקצת צמא לאהבה
שמחכה לך, תקטוף אותה כפרי בשל
ואז תנוח תרדם בצל

וזה הרגע
הנה באה השעה
מה תביא איתה הרוח
מה ימיס את הדממה
ויש סיבות לכל דבר
יש חלום שלא נגמר
בסוף הדרך עוד תהיה מאושר

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה