desheli טיפול פנים שעה וחצי מתנה!

שלום קוראים יקרים היום זכיתי ליום פינוק הייתי במכון היופי  desheli מקום נעים  צבע הסגול הרגוע משרה אוייירה ביתית ורגוע הקוסמטיקה הבינלאומית Desheli מביאה לך את חוויית טיפוח העור האיכותית והמקצועית ביותר, בזכות פטנט ייחודי שמאפשר לך להשתמש בביתך בתכשירים בעלי פעולה קוסמטית עמוקה ואינטנסיבית. קבלי את המוצרים הטובים ביותר לעורך. המוטו שלנו הוא "הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי", ואכן התוצאות המופלאות של הצערת העור, מתיחה והעלמת קמטים ידהימו אותך.
אם את חדשה לאתר זה ורוצה עור מושלם, מלאי את שובר המתנה מצד ימין כבר עכשיו ושלחי אלינו.
זכרי שבתור לקוחה מגיע לך ליהנות משירותי קוסמטיקה מקצועיים ללא תשלום – היכנסי לעמוד דיאגנוזה כדי לקרוא עוד על השירות שחוסך לך מאות שקלים מידי חודש. להרשמה ליחצו טיפול מתנה

טלפון לקביעת תור 073769000 תגידו להם שזה מבפינה של פנינה ותקבלו טיפול מתנה מהרו זה לעשרים הראשונים





יכול להיות לך עור מושלם!חברת הקוסמטיקה הבינלאומית DeSheli נוסדה בשנת 2008 ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של תכשירי קוסמטיקה מקצועיים ויוקרתיים. הפיתוח הוא פריצת דרך של המעבדות המובילות בעולם, כולל פטנט רשום לנוסחה בלעדית.

טיפול במתנה

תוכלי להתרשם מהטיפול הייחודי ומסדרת התכשירים הבלעדיים
שלנו בטיפול שתקבלי מאתנו במתנה. שעה וחצי של עונג אמיתי, ותוצאות שרואים כבר מהטיפול הראשון!
בתמונות: הסניף הראשי שלנו בחיפה, שבו תקבלי את הטיפול המפנק באווירה רגועה ואלגנטית.

פטנט רשום: קריסטלים חכמים

הטכנולוגיה הייחודית שפרצה את הדרך לפיתוח סדרת התכשירים הייחודית קיבלה את השם "קריסטלים חכמים". ידוע שתכשירי קוסמטיקה לשימוש ביתי לא מסוגלים לחדור לעומק
העור באותה איכות ועוצמה כמו תכשירים מקצועיים של קוסמטיקאית. בנוסף, מכוני קוסמטיקה חדישים מתהדרים במכשור מתקדם שמסייע להחדרת התכשירים לעומק העור.
פריצת הדרך של חברת DeSheli מאפשרת לך ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר מידי יום, בביתך! תכשירי הקוסמטיקה פועלים ברמת התאים הודות לחומרים פעילים חדשניים – ובזמן קצר ביותר משיבים לעור את הנעורים, היופי והחיוניות הטבעיים שלו.
הפטנט של "קריסטלים חכמים" מחזק את השפעתם של תכשירי הקוסמטיקה ומבטיחים לך יעילות מרבית ותוצאות חסרות תקדים. רק חברת DeSheli זכאית להשתמש ב"קריסטלים חכמים" במוצריה.

הטבה חינם ללקוחותינו: שירות דיאגנוזה חינם!

כדי לשמור על עור מושלם כל השנה, לקוחותינו מקבלות אחת לחודש את שירות הדיאגנוזה ללא תשלום!
השירות חוסך לך מאות שקלים מידי חודש – ומספק לך את התוצאות של טיפול קוסמטי מקצועי על בסיס קבוע. למידע נוסף היכנסי לעמוד "דיאגנוזה".
 גם חני נחמיאס באה לטיפול

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה