עשר סיבות טובות לאכול יוגורט מולר

קבלתי מארז מולר בטעמי תות ואננס. וטעמתי ולא מורגש שהפחיתו ממנו סוכר. הטעם נשמר אותו דבר. אף אחד לא הרגיש במבחן הטעימה את ההפחתה של הסוכר שעשיתי לבני ביתי ממליצה בחום לעבור למוצרים מופכתי סוכר והנה הסיבות .

10 סיבות לאכול יוגורט מולר so simple

1. יוגורט הינו אחד מעשרת המזונות הבריאים ביותר בעולם. במאמר של ה”Time Magazine” נבחר יוגורט יחד עם מזונות “על’ אחרים כמו שיבולת שועל, חמוציות, תה ירוק וסלמון לאחד מעשרת המזונות הבריאים ביותר בעולם.
2. יוגורט יכול לגרום לך להיות מאסטר שף. אפשר להוסיף לו כל תוספת – משערות חלבה עד סחוג, ומיד להפוך אותו בכל פעם למשהו אחר. כל תוספת תתרום ליוגורט טעם וערך תזונתי מיוחד שיעצימו את ערכיו הטבעיים.
3. יוגורט יכול לשמור על “בטן שטוחה”. צריכה של יוגורט ומוצרי חלב רזים תורמת לשמירה של מסת הגוף הרזה. מחקרים מצאו שאנשים הצורכים יוגורט ומוצרי חלב רזים היו בעלי משקל גוף רזה יותר. השפעה זו קשורה כנראה לסידן ולוויטמין Dהמצויים ביוגורט.4. יוגורט יכול לגרום לך לחייך יותר. יוגורט נמצא כאחד המזונות השומר על השיניים מפני עששת. צריכה של יוגורט בהשוואה להימנעות מאכילה נמצאה במחקרים כמקטינה ב- 60% את הסיכון למחלות שיניים וחניכיים.
5. יוגורט שומר על חוזק העצמות. גביע יוגורט תורם מעל ל- 25% מקצובת הסידן היומית הדרושה לבריאות העצמות. יש לדאוג לצריכת סידן כבר בגיל הצעיר ובכך למנוע התפתחות של אוסטיאופורוזיס בגיל המבוגר.
6. יוגורט מביא את ‘החבר’ה הטובים’. יוגורט BIO מכיל כביליון חיידקים טובים התורמים לשמירה על פעילות תקינה של מערכת העיכול, הפחתת נפיחות וגזים – תרומה חשובה למראה הבטן שלנו בקיץ.
7. יוגורט מתחשב ‘ברגישות’. יוגורט מכיל פחות לקטוז- סוכר החלב. אנשים הסובלים מרגישות ללקטוז ונמנעים מצריכה של מוצרי חלב, יכולים ליהנות מאכילה של יוגורט למרות רגישות זו.
8. יוגורט מאושש אותנו אחרי פעילות ספורטיבית. יוגורט הוא ‘חטיף ספורט’ אידיאלי לאחר פעילות.
היחס הנכון בין חלבון לפחמימות, תורם להתאוששות של השריר. הפחמימות מחזירות את מאגרי הגליקוגן והחלבונים מאפשרים בניה מחדש של השריר המרו

9. יוגורט מולר זה פשוט טעים! ועוד יותר טעים כשיש בו חתיכות פרי כמו תות ואננס יאמי.  10.אחוז השומן ירד לאחד וחצי אחוז ללא חומרים משמרים מופחת סוכר אבל שומר על טעמו הטעים מבלי להרגיש שהופכת הסוכר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה