נכנסתי ולא תאמינו מה גיליתי

אתמול הוזמנתי למכון ביו-קיור ככה נכנסתי שכבתי במיטה חיברו אלי שני אלקטרודות צפיתי במסך  של כדור צבעוני מהפנט נחתי את השמונה דקות  הבדיקה לא פולשנית לא כואבת לא מרגישים כלום והאמת אמרתי מה יכולים לגלות עליי ב8 דקות. אתם הולכים לרופא אתם מספרים לו על הבעיה שלכם פה הרובוט מספר את הבעיות שלכם לא תאמינו עד שלא תגיעו פלאי הרובוטיקהBIO CURE - אבחון ממוחשב וטיפול משולב , קניון איילון , רמת גן Biocure - אבחון ממוחשב וטיפול משולב @פנינה מנצור


תתפלאו מדע בדיוני זה כבר פה העולם שלנו מתקדם ולא תאמינו מה גיליתי על עצמי .ודברים שידעתי שהם קיימים .המכונה הרובוטית הזו גילתה ממליצה לכם בכל לשון של בקשה לכו תבדקו ותצילו את חייכם תדעו מה לתקן ומה לעשות כדי לשמור על חייכם כן אם אתם שואלים לגבי מחלת הסרטן אז הם אומרים שאם רואים כמה דברים יחד שמקשרים למחלה אז הם ישלחו אתכם לבדיקות אני כבר יודעת על עצמי מה לתקן. מה אתכם?...........

שני סינפים בארץ חיפה ורמת גן סניף קניון איילון ליחצו כאן לקבוע תור
איבחון  יחיד מחיר 350 שקל אבחון זוגי 500 שקל .
מחיר טיפול כ40 דקות 250 שקל.












הבדיקות ברשת ביו-קיור, באמצעות מכשיר מהפכני לרפואת תדרים, מתייחסות לכך, שגוף האדם בנוי ממיליוני תאים, שמנהלים ביניהם תקשורת חשמלית. המערכת "גולבל דיאגנוסטיק" סורקת את הגוף, מזהה תדרים משובשים ומאפשרת למאבחן בקליניקה לזהות את מקור הבעיות וחומרתן.מהימנות האבחון משל מכשיר ה"גלובל דיאגנוסטיק" הוכחה מדעית ומחקרית על ידי מרכזים רפואיים ואוניברסיטאיים נחשבים באירופה. תוצאות האבחון ניתנות בזמן אמת ובעזרתן אנו המטפלים מסוגלים לזהות בעיות עומק מורכבות. החל מאלרגיות למזון, המשך באלרגיות לחומרים סביבתיים, צפי להתפתחות מחלות, כולל מחלות קשות וניווניות, בעיות אורתופדיות, בעיות במערכת הלב ובכלי הדם ועוד. ייחודה של המערכת, היא ביכולתה לזהות את המחלה בשלביה הראשוניים, עוד בטרם באה לידי ביטוי חיצו ני וכאשר המצב עדיין הפיך.
ד"ר אתי נחשון: "מאות מטופלים שלנו מספרים בהתפעמות על השינוי שחל בחייהם בעקבות האבחון המהיר והמדויק, שבודק בתוך 8 דקות 612 איברים ובהם כלי דם, שרירים וגידים."
עוד על הרשת הארצית Bio-Cure :

הרשת הארצית ביו-קיור שמה לעצמה למטרה, להעניק לפונים אליה מגוון פתרונות אבחון וטיפולים המותאמים אישית לכל מטופל ומטופלת. כלי האבחון המרכזי ברשת הוא Global Diagnostics, שפותח על ידי חברת VITATEC (ויטה-טק). מכשיר האבחון המהפכני בודק במהירות ובבדיקה לא פולשנית כ-612 איברים ב-13 מערכות גוף ובהם כלי דם, שרירים, גידים ואיברים פנימיים. מתודת הבדיקה של Global Diagnostics מאפשרת אבחון מהיר ומדויק ובה בעת, קביעת הטיפולים המומלצים והמותאמים אישית למטופל.



המחקר שבוצע בית החולים האוניברסיטאי ערך השוואה מדעית בין הממצאים של בדיקות רפואיות קונבנציונליות, לבין הממצאים שהפיקה בדיקה מקיפה ומהירה באמצעות Global Diagnostics.

ד"ר נחשון: "מקצוע הרפואה של המאה ה-21 עבר תהליכי השתנות והסתגלות לצרכי החברה העכשווית. המטופלים מציגים מגוון בעיות, חלקן חדשות יחסית, שנובעות מקצב החיים המהיר, מהמתחים בחברה המודרנית, מאכילה לא נכונה, מחשיפה לגורמי נזק ובהם עישון, עשן תעשייתי, זיהום אוויר, כימיקלים, רעש וקרינה. פרופיל הפונים אל המרפאות מכיל כיום גם שיעור גדל והולך של חולים כרוניים, הלוקים במחלות שונות וסובלים מאלרגיות אופייניות לעידן החדש. חלק ניכר מהמחלות והפגעים בהם לוקים המטופלים, נסתרים מן העין ומתפתחים בחשאי במעמקי הגוף."

המכשיר המתקדם, שמופעל בכל אחד מסניפי ביוקיור, יודע לזהות את כלל הבעיות, כולל אלו הנסתרות, שכן דיוק האבחון אינו תלוי בתחושות המטופל, או במצוקה עליה הוא מדווח. הטכנולוגיה שבבסיס Global Diagnostics מאפשרת ניתוח אוטומטי של דפוסי התגובה האנרגטיים של המטופל. הבדיקה שאורכת 8 דקות בלבד, סורקת במהירות 13 מערכות גוף, הכוללות 555 איברים ובהם עצבים שרירים ומפרקים. תוצאות הבדיקה מוצגות מידית, בצורה גרפית בהירה ומדויקת.

עוד על ד"ר אתי נחשון:

ד"ר אתי נחשון נחשבת לאחת מעמודי התווך של תחום הרפואה האלטרנטיבית בישראל. לאחר שנים של לימודי נטורופתיה, הומאופתיה וצמחי מרפא סינים ומערביים,  פיתחה ד"ר נחשון שיטות טיפול ייחודיות, אותן היא מנחילה למטפלים בכל רחבי הארץ.
הקליניקה הצפונית של ד"ר אתי נחשון צברה ניסיון רב באבחון ובטיפול באמצעות רפואת תדרים.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה