עולם המים בימית 2000

החופש עדיין כאן. ולא נראה שהוא רוצה ללכת מכאן.אז ארנו את הילדים והלכנו לראות ולהנות מפארק ימית 2000. את הפארק המיים הנפלא הזה אני מכירה עוד מלפני 20 שנה כשילדיי היו קטנים.ושמחתי לגלות את מתחם הילדים החדש.המון השתנה בשנים האחרונות כי המון שנים לא  בקרתי במקום. ועכשיו נחמד לשוב ולחזור הנה עם הנכדים. למקום קסום כזה.
אפילו העזתי אני לעלות למגלשות הכחולות יש כמה מגלשות בכמה צבעים. ואז בזמנו עם ילדי פחדתי לעלות והפעם העזתי ועליתי היה ממש כייף.יש מתחם סגור לילדים ושם  אם תשארו במתחם תגלו כל שעה עגולה שהבריכה הופכת לברכת גלים והילדים ממש נהנים לחכות לזה בסבלנות.ממול יש את הספא לגדולים יש כשש בריכות גקוזי בטמפרטורות שונות.  ושם ממש אפשר לנוח במקום ולבוא רק כזוג ליום רומנטי.וגם יש עיסויים שונים. המלצה כמתנת יום הולדת.
גקוזי במתחם הסגור


 המתחם החדש לילדים


 
 המתחם הסגור








 עוד תמונות ממתחם עולם הילדים החדש וגם המגלשות הכחולות שעליתי בהם וכל כך פחדתי לעלות ובסוף נהנתי.










ימית ספארק המים כולל: *פארק מגלשות אקסטרים ייחודי מסוגו הכולל 20 מגלשות חדישות, מהירות ונועזות *אטרקציות לכל המשפחה בריכה שעשועים אולימפית ימית, הינו ספא ופארק מים (ספארק) הממוקם בדרום מזרח חולון. הספארק משתרע על פני שטח של 60 דונם, וכולל מגוון של פעילויות מים ואטרקציות לכל המשפחה.



ספא ימית הינו ספא הממוקם ממש בתוך ימית 2000 במתחם מפואר ויפה. בספא תוכלו ליהנות מאווירה מיוחדת במינה אותה לא תמצאו בשום מקום אחר.
ספא ימית נחשב לספא יוקרתי במיוחד, אך יחד עם זאת מזמין את האנשים להיכנס בשערי הספא וליהנות. בימים לחוצים בהם אתם לא מוצאים דקה אחת לנשום –אנחנו מזמינים ליום כיף בספא ולעצור את הלחץ הפוקד אתכם מדי יום וליהנות.

























תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה