קיץ נוסטלגי – עכשווי בפארק מיני ישראל


בואו למסע משפחתי בזמן בפסטיבל "אז או היום"
אחה"צ בין דורי בו נתרפק על הנוסטלגיה ונתפעל ממה שקורה פה היום בפעילות חווייתית ואינטראקטיבית לכל המשפחה

לקחנו את הנכדים לטיול במסע בזמן , ראינו הצגה על סבא שמספר מה היה אז בזמנו ואיך הכל השתנה. נחמד שהפעילות מתקיימת בערב היות והשמש קופחת ואף אחד לא רוצה לצאת מהמזגן. ולכן שעות הערב ממש מתאימות לפעילות ולהסתובב במיני ישראל ולהראות לקטנטנים את ארץ ישראל בקטן.


חפצים ודמויות נוסטלגיות יקומו לתחייה ויגיעו לבקר בפארק, אורי וסבא במנהרת הזמן- הצגת ילדים שמחברת בין הסטילס לסלפי,
כתב חידה משפחתי נושא פרסים ועוד המון הפתעות
מידי יום בין 17:00 ל- 22:00
בימי ג' תינתן כניסה חופשית לסבים וסבתות (*)


אורי, הילד הכי סקרן בישראל, וסבא שלו מזמינים את הקהל הרחב לפארק מיני ישראל, לטרון, למפגש בין דורי בין הורים, ילדים, סבים וסבתות עם הסיפור ההיסטורי נוסטלגי והעכשווי של מדינת ישראל. יחד נצא למסע מרתק במנהרת הזמן, בכל יום בין התאריכים 24.07 - 29.08 ובשעות 17:00-22:00. בימי ג' תינתן כניסה חופשית לסבים וסבתות.

בואו לפגוש חפצים שנעלמו מהעולם ולשמוע את סיפורם אל מול המוצרים של היום בתערוכת "מאז ועד היום":  "מהאסימון לאייפון", מהאנציקלופדיה ועד הויקיפדיה, מהגלויה ועד האימייל, מהגזוז ועד לסודה סטרים. תפגשו  את אורי הילד הכי סקרן ושובב באינטראקציות קומיות בין עבר להווה: ישוחח עם הרצל על מה שחזה וחלם מול ההווה, יפגוש את דוד בן גוריון במצפה רמון וינהל שיחה עם ביאליק בלב תל אביב. בנוסף, מודלים בפארק יחזרו בזמן ויציגו למבקרים איך הם היו נראים פעם? מה היה במקום בו הקימו את שלושת מגדלי עזריאלי? איך נראו הרחובות של פעם שעוד מכרו נפט וקרח, החולות שהיו לפני ראשון לציון ועוד המון זיכרונות היסטוריים ונוסטלגיים. מידי יום בשעה 18:30, תוכלו לצפות בהצגת הילדים "אורי וסבא במנהרת הזמן". הצגת ילדים מצחיקה ושנונה מלווה שירים אהובים על מפגש בין סבא מבולבל שלא עומד בקצב התקדמות הטכנולוגיה  לנכדו הצעיר שמצד אחד שולט בסנאפצ'ט ומצלם סלפי , ומצד שני מאד אוהב את סבא שלו ומעריך את העבר והנוסטלגיה.


מיני ישראל, פארק רחב ידיים, ייחודי מסוגו, המשתרע על כ- 60 דונם, נמצא בלטרון, כ-20 דקות נסיעה מירושלים ומת"א. הפארק מציע כיום מגוון אפשרויות בילוי מיוחדות תחת קורת גג אחד, ביניהן; אמפיתיאטרון חדשני המכיל 1700 מקומות ישיבה, ובו מתקיימות, בין היתר, מיטב ההופעות המוזיקליות בשיתוף זאפה תחת המותג "אמפי פארק מיני ישראל", "אטורה", אולם אירועים מרהיב לאירועים פרטיים ועסקיים, ופארק מיניאטורות בו מתקיימות על בסיס קבוע מגוון פעילויות איכותיות ומתחלפות לכל המשפחה.
עלות כניסה, שכוללת את כל הפעילויות: 35₪ - 69₪, בהתאם למבצעים המוצעים בכרטיסי האשראי ובוועדים השונים (מגיל שנתיים ומעלה).
בין ה- 24/7 עד 29/8 מלבד ימי שישי וימים חריגים. בימי שלישי, הכניסה לסבא / סבתא חינם מגיל 55 ומעלה בהצגת ת.ז, מלווה אחד לכל ילד.
פארק מיני ישראל, לטרון, רק 20 דקות מירושלים ומת"א  http://www.minisrael.co.il/















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה