ארץ זבת חלב ודבש

חוויה קיבוצית מתוקה ביד מרדכי
הסתיימו הקייטנות לילדים? מחפשים מה לעשות איתם? קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם לביקור חווייתי בקיבוץ, לחקור ולטעום משלל האטרקציות המתוקות והמהנות שיש בקיבוץ. בין האטרקציות: פעילות בבית הדבורה והדבש, נסיעה חווייתית בטרקטור, ביקור בבית האוסף "קיבוץ של פעם" ובאתר שחזור הקרב המחודש בקיבוץ.
בין התאריכים 21-31/8 – כניסה לסבא וסבתא בחצי מחיר!
אוגוסט הגדול הגיע וזה הזמן להקדיש וליהנות עם הילדים. קיבוץ יד מרדכי מציע לכם בילוי מהנה של כמה שעות שהילדים בטוח יזכרו: חוויה קיבוצית אותנטית הכוללת ביקור בכמה מוקדים מרכזיים
יצאנו לטיול יחד עם הנכדים . לבקר ולגלות מאין בא הדבש ומאין בא החלב . ראינו דרך חלון הזכוכית את כוורות הדבוריםץ נסענו בטרקטור לסיור בקיבוץ ראינו את הפרות ברפת היתה חוויה מדהימה לילדים. שידעו שהחלב והדבש לא מגיע מהסופר אלה מהדבורה והפרה ברפת . שידעו את התהליך שעובר עד שמגיע לסופר.








 ליחצו על הסרטון ארץ זבת חלב ודבש


בית הדבש והדבורה הוא מרכז המבקרים של מכוורת יד יד מרדכי המונה כ-5,000 כוורות.  ביקור במקום מהווה חלון ראווה לתוך עולמן של הדבורים, לכוורת ולשגרת עבודתם של הדבוראים. הביקור מתאים לכל המשפחה וכולל פתיחת כוורת מאחורי קיר זכוכית, מפגש עם דבוראים המדגימים את עבודתם, הסברים על הדבורים, על המבנה המשפחתי בכוורת ועל החיים בה, תצוגת כוורת זכוכית הממחישה את כל המתרחש בתוך הכוורות, צפייה בסרט המתאר את ייצור הדבש ופעולת הרדייה, המבקרים יטעמו סוגים שונים של דבש וייצרו נרות מדונג. כמו כן, יתקיימו הסברים על מוצרי הבריאות שמופקים מהכוורת, מזון מלכות, פרופוליס, פולן ועוד.
הפעילות בבית הדבש היא חלק מכרטיס משולב לפעילות בכל אתרי התיירות ביד מרדכי (נסיעה בטרקטור ועגלה, "קיבוץ של פעם", טיפוס על הטנק באתר שחזור הקרב וצפייה בחליבה ברפת).

שעות הפעילות: בשבתות וחגי ישראל החל משעה 10:00 ועד 15:00 בכל שעה עגולה מתחילה פעילות. בשאר ימות השבוע בתיאום מראש.
מחיר: 55 שקלים לילד, 50 שקלים למבוגר מלווה. ילד מגיל 2 חייב בכרטיס.
איך מגיעים: בצומת אשקלון ממשיכים דרומה כ 8 ק"מ. בצומת יד-מרדכי פונים ימינה לתוך הקיבוץ. לאחר השער ימינה. "בית הדבש והדבורה" נמצא מימין לכביש, מול הרפת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה