מגנזיום מינרל טבעי.לגוף בריא!


המגנזיום שיגן על גופך! ואיך תפסתי שתי ציפורים ביד אחת

ידיי כל ערב היו נרדמות ותחושת נימול הרגשה כאילו יש בהם נמלים שזורמים בגוף. והכאב חד  זה היה משגע אותי מעיר אותי כל שעה שעתיים בערך. הייתי כמה עייפה  וחוסר אנרגיות ככה הייתי מתהלכת יום ביומו.הלכתי לאורטופד שהמליץ לי לקחת מגנזיום. התחלתי לקחת לפני שלושה חודשים ועכשיו זה ממש נעלם לגמרי. ולא ידעתי שיש קשר בין מגנזיום לגלי חום. והנה הייתי בכנס היום וגיליתי שזה ממש עוזר. עכשיו חורף לא ממש מרגישים את גלי החום בחורף. יתכן וזה גם חלף הקיץ יגיע ואדע.  אם זה עבר חלף כך תפסתי שני ציפורים ביד אחת.



בכנס הקרדיולוגי השנתי האחרון פורסם מאמר מדעי חשוב שממצאיו הם חד משמעיםבקביעה שלרוב תושבי ישראל יש חוסר במינרל מגנזיום המתבטא
בעלייה דרמטית בתחלואה ובתמותה ממחלות לב וכלי הדם

עובדה שמשמעותה פגיעה קשה באיכות החיים של ישראלים רבים ועלות כלכלית עצומה למערכת הבריאות ולמשק בכלל.
MAGNOX 520
 מפחית את החוסר במגנזיום בגוף האדם

מגנזיום הוא 'מינרל החיים' ההכרחי לבריאות האדם
כ- 80% מהישראלי סובלים ממחסור במגנזיום
כך לפי הערכה המבוססת על מחקרים רפואיים




מגנזיום הינו מינרל חיוני ההכרחי לתפקוד תקין של התאים בגוף. הוא מהווה מרכיב הכרחי בפעילות של כ-300 אנזימים בגוף שאחראיים לתהליכים חשובים כמו: תפקוד תקין של פעילות הלב, לחץ דם תקין, שמירה על מבנה תקין של העצם, ויסות כיווץ השרירים ועוד.

. על פי הנתונים, בישראל צריכת המגנזיום נמצאת בגבול התחתון של הצריכה המומלצת בכל קבוצות הגיל, ועומדת על 200-300 מ"ג ליום.
בעוד שההמלצה היא: 420 מ"ג לגברים ו 320 מ"ג לנשים (זאת על פי סקרי מב"ת - סקרי תזונה ובריאות לאומיים של משרד הבריאות - שבודקים את הרגלי האכילה והשתייה של תושבי ישראל).
בנוסף, בקרב האוכלוסיה בישראל קיימת ירידה משמעותית בתכולת המגנזיום בגוף, שכן היא חשופה לחום, הגורם לאיבוד מגנזיום בזיעה, ולמצבי לחץ ומתח ממושכים, הגורמים לאיבוד מגנזיום בשתן בשל העלייה ברמת האדרנלין.
1. איך יודעים שחסר לנו מגנזיום?
אם אתם חווים סימנים כמו עייפות, כאבי ראש, בחילות והקאות, ירידה בתאבון, חולשת והתכווצות שרירים בגפיים ובפנים, תופעות נימול, מצב רוח ירוד, עצבנות, שינויים בלחץ הדם, שינויים בתפקוד קוגניטיבי, בעיות זיכרון, הפרעות בקצב הלב ועוד, יכול להיות שחסר לכם מגנזיום.
חוסרים במינרל יכולים גם להוביל לטרשת כלי הדם, אבנים בכליה, כאבי וסת אצל נשים ועוד. הבעיה היא, אומרת קטרון, כי סימנים אלו עלולים להתקיים בכל מיני מצבים בריאותיים.
2. למה אנחנו צריכים מגנזיום?
מחקרים רבים מדווחים על תופעות של הסדרת קצב לב, שיפור באיזון לחץ הדם, ירידה בכאבים הנגרמים מתעוקת לב, עלייה ברמת ה"כולסטרול הטוב" וירידה ברמת "הכולסטרול הרע" בקרב אלו שנטלו מגנזיום באופן סדיר
בנוסף, המגנזיום מונע היצמדות של טסיות דם זו לזו ובכך מונע היווצרות קרישי דם אשר עשויים לגרום לאוטם לבבי, טרומבוזות ("פקקת") ושבץ מוחי
בהיותו מרפה שרירים, המגנזיום נחשב למשלשל עדין, ויכול להקל בעצירות שנגרמת מקושי בהרפיית השרירים הטבעתיים, וגם עוזר בבעיות הקשורות במערכת הנשימה בכך שהוא מסייע בהרפיית הסמפונות
המגנזיום יכול להקל גם במקרים של מיגרנות הנגרמות פעמים רבות ממתח נפשי או פיזי.
3. תזונה עשירה במגנזיום
מגנזיום במזון אפשר למצוא בירקות ירוקים כגון תרד, ברוקולי, (הם מהווים מקור עשיר במגנזיום הודות למרכז מולקולת הכלורופיל אשר נותן לירקות ירוקים את צבעם ומכיל מגנזיום), חלק מהקטניות - שעועית, אפונה, אגוזים, שקדים ודגנים מלאים.
מזונות נוספים שעשירים במגנזיום הם: מוצרי סויה, בעיקר קמח סויה וטופו, שקדים, אגוזי פקאן, ערמונים, אגוזי קשיו ואגוזי ברזיל, סובין, נבט חיטה, דוחן, אורז חום, אבוקדו או מישמש מיובש.
חשוב לדעת כי לא כל המגנזיום שנצרך נספג בגוף האדם, וטווח הספיגה משתנה בהתאם למזונות נוספים שאנחנו אוכלים.
4. מה קורה במצב של עודף מגנזיום?
אין דבר כזה עודף מגנזיום . כי הגוף יודע לווסת את העודף ביציאה בשתן כמו ויטמינים  מהסוג של ויטמין b 12 עודף יוצא בשתן.
5. תוספי מגנזיום מומלצים
תוספי מגנזיום יכולים להכיל שני סוגי מגנזיום: מגנזיום ציטראט, (סולגאר, אלטמן), ומגנזיום מונוהידרט (מגנזיום UP,אלטמן, סידרת מגנוקס ומגנזיום ספורט של לייף, המיוצר בסופהרב, עפ"י פורמולה של נווה פארמה ומקביל למגנוקס ספורט).
מגנוקס הוא מגנזיום מאפשר ספיגה מרבית בגוף, ולכם מתאים במיוחד לאנשים מבוגרים ואנשים עם הפרעות במערכת העיכול, המונעות ספיגה של מגנזיום.  מגנוקס יעיל פי 3 ולכן הוא לדעתי מקום ראשון.מתאים גם לנשים הרות ולקשישים.   .
6 מגנזיום וספורטאים
חשיבותו של המגנזיום בקרב ספורטאים נובעת מתפקידיו השונים בגוף, ביניהם ייצור אנרגיה בגוף, הרפיית שרירים ומניעת התכווציות. בנוסף יש איבוד מגנזיום מוגבר בהזעה ובשתן כתוצאה מאימונים אינטנסיביים ויש חשיבות להחזיר את הכמויות שאבדו.
מחסור במגנזיום עלול לגרום לפגיעה בתפקוד של אנזימים החיוניים לביצוע פעילות גופנית. "נמצא קשר בין מחסור במגנזיום ויותר התכווצויות שרירים לאחר אימונים וביצועים נמוכים", היא מוסיפה ואומרת כי "ישנם מחקרים שהראו לאחר נטילת תוסף מגנזיום, הייתה עלייה בכוח החוזק של השריר.
"תוסף מגנזיום חשוב גם לקשישים עם בעיות לב . נותן להם יותר קל ללכת עוד מספר צעדים יותר קל לטפס במדרגות. 

מגנוקס נוזלי בטעם חמוציות 500 גרם 

מגנוקס נוזלי- בטעם חמוציות
תרחיף (תמיסה) מגנזיום מים המלח לשתייה, מסייע להסדרת מערכת העיכול ולטיפול בעצירות.
מגנוקס מונע חוסר מגנזיום בגוף ובכך:
  • מסדיר יציאות ומונע עצירות
  • מונע התכווצויות שרירים
  • משפר את מחזור הדם
  • מונע חומציות בקיבה
  • מסייע במניעת סכרת
מגנוקס נוזלי מתאים לשימוש לזמן ארוך, אינו יוצר תלות.
מתאים לשימוש בילדים מעל גיל שנתיים, למבוגרים וקשישים.
המוצר אינו מכיל סוכר ויכול להתאים לחולי סכרת ולבעלי לחץ דם גבוה.
אסור לשימוש לחולי אי ספיקת כליות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה