חדש מאחווה! ויש גם מתכון לעוגיות טחינה !

עוגת חמוציות חדשה עשירה ונימוחה עתירת חמוציות  
עוגת החמוציות החדשה, במשקל 450 גרם מכילה 15% חמוציות,  מצטרפת לליין העוגות הבחושות של אחוה, במסגרתו משווקים  מוצרי מאפה איכותיים, בטעם ביתי ובמחירים שווים לכל נפש
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה: עוגת חמוציות - עוגה עשירה וטעימה להפליא, ללא צבעי מאכל, נימוחה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת החמוציות במשקל מצטרפת לסדרת העוגות הבחושות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב ובמחיר ללא תחרות.
עוגת החמוציות החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח, עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של חמוציות (לפחות 15% חמוציות) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזת 450 גרם ושומרת על טריותה לאורך זמן.
חברת אחוה מייצרת ומשווקת מוצרי מזון איכותיים ובמחירים שווים לכל נפש בהם טחינה גולמית איכותית, מגוון מוצרי חלוה, מוצרים אורגנים, מוצרים ללא תוספת סוכר, ממרחי טחינה בטעמים שונים, מגוון עוגות בחושות, עוגות שמרים, עוגות באריזה אישית ומגוון רחב של עוגיות איכותיות בטעמים שונים.
כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים לעוגה במשקל 450 גרם.  




טחינה בטחינה עדינה

הטחינה הגולמית של "אחוה" מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, מופחתת נתרן ובעלת ערכים בריאותיים מצטיינים. הטחינה העדינה מתאפשרת אודות לטכנולוגיה חדישה ומשפרת את מרקמו של המוצר וטעמו • על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2015, טחינה "אחוה" הנה מותג הטחינה הנמכר בישראל

עוגיות טחינה בקלי קלות


200 גרם חמאה מומסת
כוס טחינה
כוס סוכר
2וחצי כוסות קמח תופח
קנמון לפי הטעם
ההכנה מערבבים הכל מכינים עיגולים שמים בתבנית מרופדת אופים 180 מעלות עד להזהבה בתאבון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה