ספר מיתוג ושיווק חובה לכל בעל עסק שרוצה להצליח בענק!

היי חברים! היום רציתי לספר לכם קצת עליי.
אני בלוגרית כבר ארבע שנים. ותמיד רציתי לקדם את הבלוג ותמיד יש לי שאלות איך למתג ולמנף את הבלוג שלי. רציתי ללכת ללמוד על כך וכל הזמן יש לי מלא תירוצים וסיבות למה אין לי זמן וכוח ללכת ללמוד וכל הזמן אני דוחה ודוחה.
עכשיו חורף והכי כיף להיכנס למיטה עם פוך וספר טוב זה יותר כיף מאשר לנסוע לאיזה מכללה ולשבת ללמוד שעות. וגם ללמוד עכשיו במכללה נראה משעמם.


אז הספר הזה דייט עם לקוח – הדרך למיתוג מנצח שכתה איריס חן פתר לי ברגע את הבעיה של לצאת מהבית והגיש לי תשובות, תובנות וידע ישירות אלי.

אז הספר המדהים הזה הוא ממש קורס למיתוג עסקי ואישי. בספר תמצאו תשובות לכל השאלות שרציתם לשאול ולא ידעתם את מי ממליצה בחום.

על הספר "דייט עם לקוח"


פעמים רבות אנחנו שומעים את המילה מיתוג ולא מבינים את המשמעות שיש לכך על הצלחת העסק שלנו. המיתוג הוא חלון הראווה של העסק שלנו ועל כן חשוב מאוד להשקיע ולחשוב עליו לעומק.

איריס חן, בעלת סטודיו למיתוג ושיווק כתבה ספר זה בכדי לתת לבעלי עסקים העומדים לפני תהליך מיתוג ידע חשוב שיחסוך להם הרבה כסף והרבה זמן בכדי להאיר להם את הדרך למיתוג מנצח ועסק מצליח.



היום פגשתי את איריס חן שכתבה את ספרה הראשון. דייט עם לקוח - הדרך למיתוג מנצח ספר פורץ דרך ומלא בתובנות אשר לדעתי כל עסק וכל בלוגר שרוצה להתקדם ולקדם את העסק שלו חייב לקרוא אותו. בספר דייט עם לקוח יש המון ידע, טיפים, תובנות וכלים נכונים למינוף והצלחת העסק שלכם.

למי הספר לא מומלץ?
לבעלי עסקים שלא רוצים להצליח יותר, לבעלי עסקים שאוהבים לדרוך במקום, לבעלי עסקים שבטוחים שאין להם שום דבר ללמוד על מיתוג ושיווק, לבעלי עסקים שלא רוצים שהשנה הקרובה תהיה יותר טובה מהשנה החולפת. 
הספר גם לא מתאים למי שלא סקרן, לא רוצה להבין יותר, לא רוצה להתקדם.
אבל... אם אתם לא כאלה...
ואתם רוצים להבין יותר במיתוג ושיווק העסק ואם אתם רוצים מיתוג מנצח ועסק מצליח הספר הזה דייט עם לקוח – הדרך למיתוג מנצח אותו כתבה איריס חן מסטודיו סיאן הוא בדיוק הזה שיזניק לכם את העסק ויעזור לכם לפרוץ את תקרת הזכוכית.
ממליצה לכם מאוד לרוץ ולקנות אותו בסטימצקי וצומת ספרים

ניתן להשיגו גם ברכישה אינטרנטית 
באתר הבית של סטודיו סיאן בכתובת: www.cyan-s.com
או ישירות אצל איריס חן: 052-2531159






!





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה