שמן לסימני מתיחה, שמן לצלוליטיס ושמן למיצוק העור Frei ol

בהריון ? חוששת מסימני מתיחה הכירי את 
frei öl® - מותג מוצרי הדרמו-קוסמטיקה המוביל מגרמניה מאז שנת 1966 -  עכשיו בישראל

בימים אלו מושקת Active Balance - סדרת שמנים איכותיים לטיפול וטיפוח הפנים והגוף בסטנדרטים פרמצבטיים אירופאים ובמחירים אטרקטיביים

חברת נוה פארמה משיקה בימים אלו בישראל את מותג מוצרי הדרמו-קוסמטיקה הידוע והוותיק  frei öl® מגרמניה ומביאה לישראל את בשורת תכשירי הטיפול והטיפוח האיכותיים בסטנדרטים אירופיים ובמחירים אטרקטיביים.


מוצרי הטיפוח של frei öl® פותחו במיוחד על מנת להעניק יעילות מקסימלית לטיפול וטיפוח העור.  הם ידידותיים לכל סוגי העור ויוצרים  איזון בין מסורת וקדמה. החברה משלבת במוצריה רכיבים מוכרים שהוכחו כיעילים לעור ורכיבים פעילים חדשניים אשר פועלים יחדיו ונותנים מענה מושלם לצרכי העור.

בין מוצרי המותג המושקים בישראל:
סדרת Active Balance – סדרת שמנים איכותיים לטיפול, טיפוח והזנה של עור הפנים והגוף. מוצרי הסדרה מטפחים ומפנקים את העור עם השמנים הטבעיים ים שהפכו את frei öl® לשם נרדף לאיכות באירופה, מזה חמישה עשורים. סדרת שמני הגוף של frei öl®, המכילה שמנים טבעיים מובחרים, פותחה על ידי מומחי החברה על מנת להעניק לעור הזנה איכותית ולשמור על בריאותו. הרכיבים הפעילים של מוצרי הסדרה נבחרו בקפידה לטיפול בסוגי עור שונים בהתאם לצורכיהם.

מוצרי הסדרה מטפלים ביעילות בסימני מתיחה, צלוליט, כתמי עור, יובש בעור, ריכוך צלקות ועוד.
המוצרים  הינם 100% טבעיים והיפואלרגניים. הם נבדקו ע"י רופאי עור ונמצאו  כמתאימים לטיפול בעור רגיש, נמרחים בקלות ונספגים במהירות, ללא תחושת שמנוניות ועומדים בסטנדרטים פרמצבטיים הגבוהים בעולם ונמכרים מזה 50 שנים במעל  30 מדינות בעולם.

כל מוצרי הסדרה אינם מכילים  אלכוהול, חומרי צבע, פרבנים, שמן מינרלי, פרפין, פוליאתילן גליקול או תוצרי, סיליקון.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה